Om selskapet
ONE DRIVE AS er et norsk aksjeselskap. Det ble stiftet 1. april 2021 og registrert 15. mai 2021. Det holder til i Grorudveien 55, OSLO. ONE DRIVE AS er MVA-registrert. Selskapets hovedaktivitet er drosjebiltransport.
Offisiell foretaksinformasjon
Vedtekstfestet formål
Persontransport, selskapsbil-transport og drosjevirksomhet.
Juridisk navn
ONE DRIVE AS
Org nr
926861360
Registreringsdato
2021-05-15
Stiftelsesdato
2021-04-01
Selskapsform
Aksjeselskap
NACE-bransje
Drosjebiltransport
Sist innsendt årsregnskap
2024
Antall ansatte
-
Adresse
Grorudveien 55, 0976 OSLO
Postadresse
Postboks 616 Skøyen, 0214 OSLO
Hjemmeside
-Telefon
-E-post adresse
-Registrert i
MVA
Foretaksregisteret2021-05-15
Frivillighetsregisteret
NAV aa-registeret
Partiregisteret
Kilde: Brønnøysundregistrene, sist oppdatert 19.07.2025
Eiendomsinformasjon
Forretningsadresse
Grorudveien 55, 0976 OSLO
Gårdsnummer
94
Bruksnummer
20
Alle bedrifter på denne adressen:
CMS BYGG OG ANLEGG ASAKKORD DRIVE ASPERMOBIL ASHYDEX INSTRUMATIC ASHYDEX FLUID POWER ASAKKORD BYGG ASPLOCKMATIC DOCUMENT FINISHING ASSUVEREN RØRMØBELFABRIKK ASGREEN DRIVE ASONE DRIVE ASTHE HUMAN TOUCH ROBOTICS ASFLAVEURIA ASNORSK GRAFISK LEVERANDØRFORENINGTHT ROBOTICS HOLDINGS ASVIKING ENTREPRENØR ASNOR DELIKAT ASAUTO INVEST ASGVN 6 ASA LA CARTE PRODUKTER AS
Breddegrad:59.953342
Lengdegrad:10.884794
Koordinatsystem:EPSG:4258
Kilde: Kartverket & BRREG, sist hentet 19.07.2025
Utforsk andre selskaper
INTERKOMMUNALT POLITISK RÅD FOR NORD-GUDBRANDSDAL
Org nr976 634 845
TOTLAND BYGG
Org nr976 645 189
MORTEN HEIEREN
Org nr976 645 456
ENTREPRENAD OLOF KOIVUNIEMI HANDELSBOLAG
Org nr976 645 510
R-KUNST Rusmir Mesic
Org nr976 645 537
STUDIO STABBUR Rune Mikael Glimsdal
Org nr976 646 320
GEOTEC GREG LINE
Org nr976 646 983
ALPHARMA US INC
Org nr976 647 017
LARS JAASTAD
Org nr976 645 731
OLE RANDIN KLOKKERENGEN
Org nr976 693 906
SILJAN KOMMUNE AVD FOR HELSE
Org nr976 635 221
NEDRE ROMERIKE BRANN- OG REDNINGSVESEN IKS
Org nr976 634 438
Kjernevirksomhet: Selskapets formål er ivareta de plikter og oppgaver som deltakerne erpålagt etter lover og forskrifter om brann- og redningsspørsmål.Konkret gjelder dette: - Lov av 14. juni 2002 om vern mot brann, eksplosjon og ulykker medfarlig stoff og om brannvesenets redningsoppgaver (brann- ogeksplosjonsvernloven) med tilhørende forskrifter. - Lov av 13. mars 1981 om vern mot forurensninger og om avfall(forurensningsloven), jf. §§ 43 og 44 om beredskap mot akuttforurensning. - Lov av 25. juni 2010 om kommunal beredskapsplikt, sivilbeskyttelsestiltak og sivilforsvaret (sivilforsvarsloven), §§ 12-15. Når det gjelder disse oppgavene forutsettes det at selskapet ytertjenester i henhold til de til enhver tid gjeldende lover ogforskrifter hos alle deltakerne. Tjenestenivået vedtas avrepresentantskapet på grunnlag av en risiko- og sårbarhetsanalyse. Endeltaker har likevel anledning til å få levert tjenester utover dettenivået, mot kostnadsdekkende godtgjørelse. Henvendelser fra statlige myndigheter når det gjelder NRBRs virksomhetskal refereres til deltakerne i egenskap av ansvarlige instanser etterlovverket. Kommunenes myndighet etter brann- og eksplosjonsvernloven medtilhørende forskrifter er delegert til rådmannen og videredelegert tilbrann- og redningssjefen i NRBR. Viktige og prinsipielle sakerforutsettes forelagt deltakernes kommunestyrer. Tilleggstjenester: Deltakerne kan pålegge NRBR å utføre andre oppgaver for én eller flereav deltakerne som deltakerne finner hensiktsmessig. NRBR kan ogsådrive kurs- og opplæringsvirksomhet innen sitt fagområde. All virksomhet utover ivaretakelse av pliktene etter de nevnte loverog tjenester deltakerne har pålagt NRBR å utføre, skal være godkjentav alle deltakerne, og skal drives med full kostnadsdekning. Somrammer for slik virksomhet gjelder: - NRBR skal begrense sin sekundærvirksomhet til brann- ogredningsrelaterte oppgaver, dvs. oppgaver som er innenfor NRBRskompetanse og som bidrar til NRBRs kompetanse og som bidrar til NRBRshovedmål om å redusere skader som følge av branner og ulykker. NRBRkan imidlertid yte andre tjenester til de enkelte deltakerne motbetaling. - I tillegg skal følgende krav og hensyn være styrende for slikvirksomhet: virksomheten må ikke gå ut over kapasiteten til å dekkeNRBRs kjerneoppgaver, virksomheten må ikke føre tilkonkurransevridning i forhold til private virksomheter ved atbrannvesenet subsidierer tjenester som også leveres av private i etmarked, virksomheten må ikke gå ut over brannvesenets habilitet nårdet gjelder forvaltningsoppgaver (tilsyn med særskilte brannobjekter,tillatelser til lagring av brannfarlig vare osv.), virksomheten måvære fullfinansiert og bør gi et netto inntektsbidrag som står iforhold til NRBRs ressursbruk på virksomheten. Beslutninger som innebærer reell utvidelse eller innskrenkning avvirksomheten krever enstemmighet og må holdes innenfor rammene ianskaffelsesregelverket. Eksempler på slike saker er: - Avtaler om å levere brann- og redningstjenester til andre kommuner - Nye virksomhetsområder, herunder endringer i selskapetssekundærvirksomhet.
Data fra Brønnøysundregistrene. Klikk på et selskap for å se mer informasjon.